ВИВЧАЄМО ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ

Статистичні дані свідчать про те, що в Україні під колесами автомобілів щоденно гине одна дитина. У дорожньо-транспортних пригодах отримує травмувань така кількість, що може складати цілий клас ( і це щоденно!). Зазвичай страждають непідготовлені до життя, недосвідчені або самовпевнені діти, котрі або жодного разу не знайомилися з Правилами дорожнього руху, або ігнорували їх дотримання. Тому потреба популяризації Правил дорожнього руху завжди була і є актуальною, бо цього вимагає саме життя.

Безперечно, що вчителі й батьки вивчають з дітьми Правила дорожнього руху, розповідають про важливість і значення дорожніх знаків, особистим прикладом демонструють обов’язковість їх дотримання, оскільки від цього може залежати не тільки здоров’я, а й життя.

Коли дитина стає школярем, вона самостійно долає шлях від дому до школи і назад. Усвідомлює значення слів: пішохід, транспорт, пасажир, світлофор, регулювальник, дорожні знаки, дорожня поліція тощо. Це саме той час, коли вчителі, батьки і працівники поліції мають об’єднувати свої зусилля на засвоєння учнями основних Правил дорожнього руху. На такому об’єднанні робить акцент адміністрація та педагогічний колектив КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 25, оскільки це один з надефективних шляхів формування безпечного і здорового способу життя школярів. Та й яким би авторитетом не були для школяра вчителі й батьки, вони з більшим інтересом дотримуються правила, якщо чують їх з вуст людей, котрі стоять на варті правопорядку.

Окрім педагогів і батьків, постійним пропагандистом дотримання Правил дорожнього руху в закладі стала патрульний поліцейський, закріплений за школою, Кисельова Ольга Сергіївна, яку 6 грудня 2019 року радо зустріли козачата 3-В класу.

Учні козацького класу, як і всі інші учні, мають певний багаж знань з правил дорожнього руху. Вивчають їх на уроках основ здоров’я. Тому координуючи свою роботу з школою, патрульний поліцейський Кисельова Ольга Сергіївна не дублювала вчителя, а доповнювала і поглиблювала ті знання дітей, які вони отримали в навчальному закладі. Зважаючи на те, що кожна дитина почуває себе у безпеці тоді, коли знає, як правильно діяти у тих чи інших екстремальних обставинах, Ольга Сергіївна разом з козачатами моделювала й розігрувала життєві ситуації, що пов’язані з Правилами дорожнього руху. Козачата поставили патрульному поліцейському безліч запитань стосовно правил дорожнього руху на які отримали компетентні відповіді.

Навчаючи таким чином дітей правилам дорожнього руху, ми закладаємо надійний фундамент їх безпечного життя в майбутньому.

Л. Крівшенко, учитель початкових класів