Учителі іноземних мов

Герман Світлана Олексіївна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1986
Спеціальність за дипломом: англійська мова і німецька мова
Стаж роботи: 33 роки
Категорія: вища
Педагогічне звання: «учитель-методист»
Методична проблема: «Диференціація і розвиток творчої особистості при навчанні англійської мови».

Діденко Світлана Петрівна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1991
Спеціальність за дипломом: англійська мова і німецька мова
Стаж роботи: 28 років
Категорія: вища
Педагогічне звання: «старший учитель»
Методична проблема: «Самостійна робота як один із засобів особистісно-орієнтованого навчання».

Дяченко Юлія Вікторівна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1996
Спеціальність за дипломом: англійська мова і німецька мова
Стаж роботи: 24 роки
Категорія: вища
Педагогічне звання: «старший учитель»
Методична проблема: «Використання ІКТ при навчанні англійської мови».

Кузнєцова Ксенія Сергіївна

Посада: учитель німецької мови
Освіта: вища, Сумський державний педуніверситет, 2004
Спеціальність за дипломом: педагогіка і методика середньої освіти. Мова та літ. англ.,нім
Стаж роботи: 15 років
Категорія: друга
Методична проблема: «Навчання усного мовлення на основі мовленнєвих зразків».

Левченко Олена Володимирівна

Посада: учитель німецької мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1997
Спеціальність за дипломом: англійська мова і німецька мова та зарубіжна література
Стаж роботи: 22 роки
Категорія: вища
Педагогічне звання: «старший учитель»
Методична проблема: «Критичне мислення на уроках іноземної мови».

Нестеренко Світлана Олександрівна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1997
Спеціальність за дипломом: педагогіка і методика середньої освіти. Мова та літ. англ.,нім
Стаж роботи: 20 років
Категорія: вища
Методична проблема: «Навчання граматичних навичок як один із методів оволодіння мовою на початковому етапі ».

Панченко Ольга Олексіївна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1985
Спеціальність за дипломом: англійська мова і німецька мова
Стаж роботи: 31 рік
Категорія: вища
Педагогічне звання: «старший учитель»
Методична проблема: «Рольова гра як засіб інтерактивного навчання англійської мови».

Савіна Уляна Іванівна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1981
Спеціальність за дипломом: німецька і англійська мови
Стаж роботи: 37 років
Категорія: вища
Педагогічне звання: «старший учитель»
Методична проблема: «Особистісно-орієнтований підхід як основна умова навчання на початковому етапі».

Ходенко Зоя Борисівна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1988
Спеціальність за дипломом: англійська мова і німецька мова
Стаж роботи: 30 років
Категорія: вища
Педагогічне звання: «старший учитель»
Методична проблема: «Групова робота як засіб поєднання пізнавальних та емоційних прогнозів ».

Шеремереєвич Олена Ігорівна

Посада: учитель німецької мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1998
Спеціальність за дипломом: англійська і німецька мови
Стаж роботи: 20 років
Категорія: перша
Методична проблема: «Використання різних лінгвістичних моделей при навчанні монологічного мовлення на уроках іноземної мови».

Шутько Ірина Олексіївна

Посада: учитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педінститут, 1988
Спеціальність за дипломом: англійська і німецька мови
Стаж роботи: 30 років
Категорія: вища
Методична проблема: «Прийоми та методи оптимізації навчання у початкових класах».