6-Г клас

УКРАЇНСЬКА МОВА (учитель Синяговська Н.М.)

Перевірка виконання завдань здійснюється через Viber

  1. Переглянути відеоурок до теми «Прикметник» за посиланням
  2. https://mriya-urok.com/video/stupeni-porivnyannya-prikmetnikiv/

    Відео дозволить вам систематизувати знання про прикметник як частину мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль. Ви дізнаєтесь, як розрізняти групи прикметників за значенням: якісні, відносні та присвійні.

  3. Скласти невелике висловлення (7-9 речень) на одну з тем: «Бабусина вишиванка», «Українська пісня» (з використанням різних розрядів прикметника).
  4. Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/prikmetnik-52071.html

УКРАЇНСЬКА МОВА (учитель Власенко О.С.)

  1. Опрацювати теоретичний матеріал п. 29 С. 160, п.30 С.162-163
  2. Виконати вправи 357, 359 С.161, 364,365, 366, 367 С.164, 372 С. 166, 374 С.167.

НІМЕЦЬКА МОВА (Нестеренко О.О.)

Перевірка виконання завдань здійснюється через Viber

Розділ «Святкуємо дома»

  1. с. 104 – 109 – вивчити, утворити речення;
  2. Впр. 4, с.105 усно, Впр.5, с.105 письмово доповнити, вивчити, Впр. 2, с.106 письмово доповнити, Впр. 3, с. 106 читати,Впр. 2, с.108 усно доповнити речення,Впр.3, с. 108 читати, Впр. 4, с. 109 письмов скласти речення за зразком, Впр. 5, с. 109 письмово відповідати

АНГЛІЙСЬКА МОВА ( учитель Герман С.О., учитель Діденко С.П.)

Перевірка виконання завдань здійснюється через платформу для дистанційного навчання “На урок” та “Мій клас”

Розділ 6 «Їжа»

  1. с. 157 (6.1), с. 162 (6.2), с. 168 (6.3), с. 175 (6.4) – вивчити, утворити речення;
  2. Впр.2, 3, с. 165, Впр. VІІ, c. 167, Впр. ІV, c. 170, Впр.2, с. 171, Впр. VІІІ, c. 179 – письмово;
  3. Впр. V, c. 160, Впр. V, c. 165, Впр. V, c. 172, Впр. V, c. 177;
  4. Контрольна робота С. 179 (6.5) – письмово.

ГЕОГРАФІЯ

Письмові відповіді до параграфів надсилати на адресу tofanan@ukr.net

  1. Підручник § 41, 42, 43, 44,45.
  2. Матеріали для 6-го класу з географії

  1. Опрацювати п.41,42.

Платформа для дистанційного навчання

ІСТОРІЯ

Перевірка виконання завдань здійснюється через Viber

  1. Опрацювати параграфи 37-40;
  2. Виконати практичну роботу «Елліністичні держави (ІІІ-І ст.)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

  1. Вивчити напам’ять 2-3 хоку. Підготувати аналіз хоку
  2. Експрес урок: Загадки хайку Мацуо Басьо

  3. Опрацювати біографію Роберта Бернса. Вивчити напам’ять вірш «Моє серце в верховині».
  4. Біографія Робертса Бернса
    “Моє серце в верховині”

  5. Опрацювати біографію Генрі Лонгфелло. Читати уривки з поеми «Пісня про Гайявату». Вивчити напам’ять уривок від слів «Діти, слухайте уважно…» до «…І живіть віки братами!».
  6. Люлька Миру
    Експрес урок Генрі Лонгфелло Пісня про Гайявату
    Генрі Лонгфелло

  7. Опрацювати біографію Рея Бредбері. Знайти інформацію про картину Леонардо да Вінчі «Джоконда». Читати Рей Бредбері «Усмішка».
  8. Рей Бредбері
    Майстри. Леонардо да Вінчі
    “Усмішка”
    Експрес-урок. Рей Бредбері

Вірші здавати у відеочаті у Viber номер +380952110569. З 9.00 до 13.00

МАТЕМАТИКА

Посилання на сайт вчителя математики

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

Письмові відповіді до параграфів надсилати на адресу tofanan@ukr.net

  1. Підручник § 15,16,17,18

НІМЕЦЬКА МОВА (учитель Кузнєцова К.С.)

  1. Впр.5,с.109 письм, впр.4,с.11 письм.
  2. Скласти і написати схожий діалог впр.2.с. 110

ІНФОРМАТИКА

«Алгоритми та програми»

  1. Опрацювати 3.1-3.4.
  2. Виконати завдання: 4, ст. 90; 7, ст. 99.
  3. Виконати практичну роботу №5 , ст. 99; практичну роботу №6, ст. 119.